.

.
I Ty możesz uratować życie Monice... naszej córce...

sobota, 27 września 2014

Lampiony...


Mnie się podoba... Zdjęcie zrobione z trasu kawiarni "Szał" w Sukiennicach... Polecam jak będziecie w Krakowie. Tak dziś wyglądał stamtąd  wczesny wieczór na Rynku...




Trochę denerwuje mnie "jarmarczność", która coraz częściej gości na płycie Rynku... Chociaż może musi tak być by przeciętny turysta miał tu jakieś atrakcje ? 



Na tarasie kawiarni wypatrzyłem gołębia "pół krwi".. 100% krakus to nie jest...


A na koniec próba "artystycznego" spojrzenia na kamienice wokół Rynku 


A właściwie to nie koniec... czekając przed sklepem na mają Lubą gapiłem sie na fasady kamienic.. tyle razy tam przechodziłem a dopiero dziś dostrzegłem :


Uświadomiłem sobie , że na prawie na każdej kamienicy jest coś co warto wypatrzeć... no ale "światło" się skończyło , Luba wyszła ze sklepu ... może następnym razem...




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz